האקסלרטור מיועד למיזמים מכל רחבי הארץ שבהם לפחות אחד מהיזמים המובילים הינו מהחברה החרדית: היזם החרדי חייב להיות אחד המייסדים, נוכח בועדה לבחירת מיזמים
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות מערך "מעוף", שמחים להודיע על פתיחת תכנית MaofTech בבני ברק. תכנית האצה לסטרטאפים ומיזמים טכנולוגיים המיועדת ליזמים וליזמיות טכנולוגיים מהאוכלוסייה החרדית.
התכנית תתקיים בבני ברק, בניהולה המקצועי של קמאטק ובחסות ראשית של Google for startups, ותאפשר ליזמים הנמצאים בשלבים מוקדמים של הקמת מיזם טכנולוגי להזניק את המיזם שלהם קדימה.האקסלרטור מיועד למיזמים מכל רחבי הארץ שבהם לפחות אחד מהיזמים המובילים הינו מהחברה החרדית: היזם החרדי חייב להיות אחד המייסדים, נוכח בועדה לבחירת מיזמים וחייב להשתתף באופן פעיל בכל שלבי התכנית.
פרטים נוספים בתקנון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. למעבר לתקנון לחצו כאן.
האקסלרטור הוקם על מנת להרחיב את הידע והקשרים הנדרשים למיזמים הטכנולוגיים, מגיבוש רעיון ועד להקמת חברה וחשיפה למשקיעים לצורך גיוס הון ראשון. התכנית שאורכה כ-8 חודשים תלווה על ידי מנטורים מקצועיים ומנוסים מתעשיית ההייטק הישראלית ותספק מעטפת מקצועית תומכת, ליווי והכוונה בהקמת המיזמים וקידומם אל עבר שוק המטרה תוך סיוע באיתור לקוחות, שיתופי פעולה וגיוס השקעה ראשונה. במסגרת התכנית ייהנו היזמים מהרצאות מקצועיות בנושאי יזמות טכנולוגית ויחשפו לתכנים שיעשירו ויפתחו את יכולותיהם באשר לקידום המיזם שלהם. את הידע הנרכש במסגרת התכנית יוכלו ליישם בסדנאות מעשיות, תוך ליווי מקצועי וקבלת פידבקים מאנשי מקצוע מנוסים בכל שלב בתהליך. לקמאטק שנבחרה לנהל מקצועית את התכנית יש ניסיון רב שנים בהפעלת תכניות האצה לסטארטאפים, היא בעלת קשרים נרחבים בתעשיית ההייטק הישראלית, מעורבות גבוהה באקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי, קשרים ענפים בקרנות הון סיכון וחברות עם פוטנציאל שותפות ועוד.
מבין ההצלחות בתכנית ההאצה של קמאטק ניתן למנות סטארטאפים שכבר הגיעו לשווי של מאות מיליוני דולרים.
האקסלרטור מנוהל על ידי אברהם וינגוט יזם סדרתי, בעבר בתחום הפרסום ובעשור האחרון בתכניות שונות לקידום הייטק במגזר החרדי. וינגוט מקושר מאד בענף ההייטק הישראלי והעולמי ולזכותו הצלחות רבות בעולם הסטרטאפים החרדיים - ביניהם חברת אלמנטור, טריפל וול, ועוד.
אני מאמין של אברהם
- מפתח חשוב להצלחה של המיזם הינו הקשבה לצרכי השוק והתאמת המוצר לצורך.
- צאו לשוק, הקשיבו ללקוחות והתאימו את המוצר לצורך שאתם מזהים, חזרו על הפעולה שוב ושוב.